Monday, 16 April 2012

did i not good enough for u ?

salam bie ? macam biase . saye sygkan awk sgt2 bie . syg saye dekat awk 2 . tuhan jew tw mcm mane . bie ? kenape syg sedih sgt kali nie . kenape syg cm xleh terime bnde nie jd kat kite . kenape syg ase cm syg xckup baik tok bie ? kenape syg ases cm syg nie bukan tok bie ? mcm2 syg ase skunk bie . sumpah sedih giler bie . salah kew kalau syg sedih mcm nie ? salah kew syg nangis tok bnde nie . salah kew syg nak ngis tok bie ?  bie ? sy da sayang awak teramat sgt . sy da try buat yg terbaik buat bie . tp kenape bnde nie jd . syg xtw la same ade sape yg btol sape yg salah . sape lyn sape . mmg tersentap syg bace inbox bie 2 . kalau korunk inbox msg2 biase syg still boleh terima . tp kalau da ke yg bkn2 . ke arah lain . hati sape xsedih bie . sepanjang hari syg ngis . mama tnye knape ? syg just diam . syg xkuar bilik . syg xmndi . syg xmkn . syg xsmbhyang . syg dok menghadap laptop jew . and nangis nangis dan nangis . hurm.... sedih hati nie bie . xdew sape tw . sume org leh ckp saba2 . chill la . da 2 jgn ngis . cube jd keras . tp hati syg . syg jew yg tw . syg nie nmpk jew keras kt luar . tp hati syg nie cpt sgt tersentuh . da dinamakan perempuan kan . so paham2 jew la . bie ?? syg rindu bie sgt2 . syg nak cm dlu balik . happy2 . drop2 bie . kene kan bie . sakat bie . kacau bie . manje2 ngn bie . syg nak sume 2 . tp sbb kan bnde nie sume jd terbatas . hurm ... bie ?? awk egt kew x saye kan skunk ? awk rindu sy kew x kan ? awk buat ape skunk nie bie ? awk g kelas x bie ? awk mkn x ? sume 2 ade dlm kepale syg . tp syg hanye boleh tnye bnde 2 kat diri syg sndri jew xleh nk tnye kat bie . bie ?? syg rindu bie sgt2 . bie ? kenape awk buat cm nie kt saye bie . kenape ?? syg mmg xsangka . bie ?? lepas nie . bie buat lagi kew x ha ?? bie jjur x ha lepas nie ?? bie setia kew x ha ? izzul zakwan kenape ???? sy sedih sgt bie . satu malam ngis . xtdow . lepas 2 dmm lak skunk nie . huh !!! sakit sgt bie . sy xnak lepas kan awk . sbb awk segalanye buat saye . sy sygkan awk sgt2 . bie ??? ptot kew syg diam skunk nie or kite wt cm biase ??? or tnggu bie cari syg . hurm . mcm2 dlm kepale syg nie bie . bie ? awk xmo ngis2 okay . biar sy je ngis . awk kene happy okay bie . coz awk laki . awk kene makan . egt pesan saye ape ? sy xnk awk kurus . nnty hilang mok sy . hey . hot stuff rupenye mok sy nie . smpai rmai yg geram2 ngn perut dye . bie !!! mane boleh . saye jew boleh geram ngn awk bie . bie ? nie permintaan sayang . hope bie leh tunaikan :

jagelah perasaan saye lepas nie bie
setia la dengan saye lepas nie bie 
jujur la dengan saye lepas nie bie 
happykan la saye lepas nie bie
naik kan la semangat saye lepas nie bie 
jadilah terbaik buat saye . 
jage la hubugan kite nie bie
dan TOLONG SAYANG SAYE bukan atas perkataan . tp TOLONG KENAL MAKSUD SAYANG 2 . 
bie ??? SAYANG dan CINTA bukan bende tok main2 . bukan tok dipakai buang . bukan tok dipijak2 . bukan tok suke2 . tp SAYANG dan CINTA untuk buat sape yg ikhlas menerima dan memberinya . 

SAYA STILL SAYANGKAN AWAK . SAYA STILL RINDU KAN AWAK . SAYE STILL NAK AWAK . SAYE STILL GERAM NAK CUBIT AWAK . SAYE STILL BUAT AWAK BIE . 

HAFIZA MAAMOR seorang yang KASAR TAPI CEPAT TERSENTUH dan ADE LEMBUTNYA
 INGAT OKAY SAYANG :)

Sunday, 15 April 2012

MAAF KAN SAYA

KESILAPAN AKU KESALAHAN AKU

KHAS FOR MY HAFIZA MAAMOR
hope u read this..

firstly bie nk MINTAK MAAF,MINTAK MAAF,MINTAK MAAF,SORY ,SORY ,SORY....
bie tw ni salah bie...ni kesilapan bie...n bie da sedar kesilapan bie..kesalahan pertama bie dlm hubungan ini.
bie bersalah syg...bie tak ptot wat syg cm ni..jujur bie ckp bie tak da ape2 perasaan pn kt org lain...bie hnya syg kn hafiza maamor sorang je...ok bie terima kesalahan bie ni...syg hukum la bie...bie terima seadanya...bie ngaku salah bie...tpi bie merayu bie mohon mintak maaf dari hujung rambut ke hujung kaki..bie btol2 mintak maaf....dlm hati bie ni..hnya syg sorang je yg ada..tak pnah pkir pasal org lain ke ape...bie salah syg....bie da wat syg sakit,da wat syg ngis da wat syg sedih...bie mnyesal sgt2....mmh bie MENYESAL syg...bie tak ptot wat syg cm tu....bie jahat syg....bie mmg jahat....
syg ku hafiza maamor..
bie tw syg ngah mrah kn bie,ngah kecewa ngan bie,ngah skit hati ngan bie..bie tw syg...bie mintak maaf syg
bie tak ptot wat syg...bie mmg tak ptot wat syg cm ni...
syg hukum la bie...bie tw syg akn senyap 2 3 hari ni...bie tw syg kecewa sgt2..tpi jujur bie ckp..bie tak pnah pkir pasal ppuan lain....ni la kesilapan pertama bie dlm hubungan kite ni...
sayang maaf kn bie syg....bie btol2 mintak maaf..jujur dri dalam hati..
bie ngis syg ngan ape yg bie da wat kt syg ni..bie btol2 ngis n sedih..silap bie..bie tak ptot wat cm ni...sumpah bie sedih ngan perbuatan bie ni...kalau ada hukuman skrg tolang la hukum bie ni..syg nk tikam2 bie pn bie terima syg....bie mmg tak ckup baik tu syg..tpi bie try the best tuk jdi yg lbh baik tuk syg...bie nk berubah syg...bie mintak maaf syg.....bie tw syg kamu kt bie cm ne...same jugak la syg bie kt kamu...
bie berharap sgt bg la bie peluang skali lg nk bukti kn cinta bie kt syg....mmg bie tak perfect mcm yg syg idam kn...mcm org kt sekeliling...myb ini ujian allah tuk hubungan kite syg..bie terima..and bie salah syg....
again..PLEASE maaf kn bie syg....bie merayu kt syg....IZUL ZAKWAN MINTAK MAAF SANGAT SANGAT SANGAT PADA HAFIZA MAAMOR..bie tw ni dugaan syg...dugaan bersama syg...bie pn pnah mrah kt syg kn pasal syg tak jujur yg skype ngan F tu..tpi bie trlalu syg kn kamu bie maaf kn syg....now salah bie plak...so bie mintak maaf sgt2 kt syg...bie janji bie tak kn buat lg...please maaf kn bie syg...bg bie peluang skli lg tuk bie tnjuk kn sayang bie kt kamu...mungkin sblm ni kte sentiasa happy je n bie ingt lg ckp syg..kte tak pnah gado sume n smlm kte siap glak2 blog kwn syg pasal die ngah sedih...ni myb balasan tuhan kt kte syg....bie akn cube jage hubungan ni..akn try make it perfect...mungkin masing2 ada wat silap...time ni la kte nk btol kn..syg ada wat silap bie tgur bie ckp kt syg.....ni bie ada wat silap syg tgur la bie...syg nsihat la bie...bie pn bkn perfect sgt nk buat sume ni....bie perlukan sokangan syg...n syg pn perlu kn sokongan bie...so kalau masing2 ada wat salah ada wat silap kte tgur syg...now kesilapan bie kesalahan bie...so syg please tgur bie..nasihat bie..sekurang2 nye bie sedar kesalah bie..n bie tak kn wat lg....so bie hrap sgt kte dpt cm ni ..tpi kalau syg nk trus senyap cm ni bie tak paksa syg...bie da luah kn..PERINGATAN satu je...tak pnah terlintas lansung dlm kepala otak ezul zakwan tuk tinggal kn HAFIZA MAAMOR..
INGT TU SAMPAI BLE2..
syg....
sayang..
again...
saya nk MINTAK MAAF sgt kt awak hafiza maamor...
maaf kn saya
im sory
please bg bie skali lg peluang...
bie jnji tak ulang lg..

sayang..please forgive me...
bie tnggu syg maaf kn bie
bie tnggu msj syg walau pn satu msj..
bie tnggu IM syg...
bie tnggu blog syg...
juz want say
I LOVE YOU DAMM MUCH..
I MISS YOU DAMM MUCH...

bie tnggu syg....
love you..

~end~
(mood:sedih)

Tuesday, 10 April 2012

UNTUK KAMU

hai sume...lame tak update ea...
ape STORY ea..?

STORY ABOUT MY HAFIZA MAAMOR
firstly mcm biasa la nk ckp yg bie sayang kn kamu hafiza maamor

akhir nye selama seminggu die pergi holiday...sape lg kalau bkn hafiza maamor saya..abis je final exam die...die dan kawan2 nye telah plan g holiday...saya tak dpt ikut sbb kolej...tmpt die pegi PORT DICKSON..THEME PARK,TIME SQUARE , ICT SHAH ALAM dan bnyk lg....saya je tw sbb die msj ngan saya je...hehe..seronok die pergi jalan2....biasa la da abis exam kn...stndart la tu...jnji tak lupe ak ni haa..hehehe..yg pnting jugak my hafiza maamor saya HAPPY sentiasa...TAPI dalam masa yg sama jugak...ada je SUPRISE nye...time die kt ICT tbe2 ckp ada sumting tuk ak....adoiii ape lg gmok ak ni..ada je..mcm biasa la..ak trtnya-tnya la kn...ape la bnda nye....?? hari selasa ak jmput die kt mlaka...da abis holiday la kata kn...tpi SUPRISE nye tak tw lg kn...ak wat rilex je la....haha...
die pn slmat smpai kerumah....TAPI...

KEJADIAN SETERUS NYA......

smpai2 je rumah die bg tw ak...die nk g SINGAPORE...holiday with fmly.....bru blik holiday da kna pegi blik holiday....banyak btol kamu berjalan kn syg...hehe...esok nye mula la syg ak wat BUKU MERAH a.k.a PASPORT....ye la nk ke oversea la kata nye..padahal seberang laut je pn....sblh MALAYSIA je..hehe..
time tnggu passport siap..jmpe die kt MCD....time tu bru die bagi SUPRISE yg ak cter bhagian atas tdi...jgn pning2 ok...haha...APAKAH ITU..?? nnt la..gambar nye kt bawah..hehe...
Hari jumaat mlm syg ak pn berangkat la kt KOTA KEPALA SINGA tu..haha....smpai jam 5 pagi kata nye...biasa la..kalau kt sane nk call mmg tak leh la..luar kawasan..suh kami msj je la...macam2 tmpt die pegi....UNIVERSAL STUDIO,HARD ROCK CAFE,SENTOSA dan lain2..nk tw lg...suh hafiza maamor tu cter...die yg g...bkn nye ak...hahaha...mcm2 die shopping....time die kt sane...RINDU gle ak kt die...da la jauh...kami chat di FB n berSKYPE je...nk lpas kn rindu...mmg RINDU KO SGT2 LA...AND ada jugak la die ckp ada bli sumting tuk ak gak..hey ada lg syg...ssh2 kn syg je...

pic ketika di PD
suke dpt KFC


PD bersama kawan-kawan nya


haa ni la suprise yg ak dapat tu...
LOVE FROM HAFIZA MAAMOR


again...from HAFIZA MAAMOR..SO SWEET la syg...

GAMBAR DI SINGAPORE
COMEL die...sweet..hehe

syg ku di UNIVERSAL STUDIO..love you

ni la suprise dri die lagi
banyak kn....THANKS SAYANG...

suprise PD + suprise SINGAPORE.

BTW..
bie nk ckp...THANK YOU VERY VERY MUCH SAYANG..bie terharu sgt2..tak tw nk ckp cm ne da....thanks syg....sentiasa ingt bie..bie sayang kn kamu syg....sentiasa dlm hati bie mcm bie slalu ckp tu.. 
syg so sweet la.....syukur syg hadir dalam hidup bie..thanks for evething syg....THANKS jugak for ur suprise...bie SAYANG KAMU HAFIZA MAAMOR..MISS YOU SOO MUCH..
I LOVE YOU
I MISS YOU

THANK YOU SAYANG KU HAFIZA MAAMOR

~cukup setakat ini..ada lg saya update ea..~




Thursday, 5 April 2012

just for you sayang

hai bie . lame rasenye xupdate blog kamu . ok first of all nak 
btw yang sy syg awk la cm biase . heee 
bie , dengar cite ade dapat hadiah ??? ape dye ?? wow untung la . 
sape kasi bie ? awek ek ? 
hehehe . dengar cite dpt hadiah lampu merah 
bentuk love lagi . msti comel kan bie . heee . 


nie la ek hadiah nye . comel nye bie . comel sgt 
cm org yang dalam gamba 2 . hehe . bie ??? syg da tw da sape bg hadiah 
nie . syg la kasi kan . xkan la awek lain . lau awek lain 
mmg aku pijak ko bie . 
sorry nie jew syg dapat belikan tok bie time syg holiday 
ngn classmate . hee . xpat nak belikan kan KLCC tok ko bie . heheh
erm comel x bie . lau xcomel . sorry okay . :(

okay hanya lampu 2 jew peneman bie buat mase nie . 
dan jangan lupe hadiah lagi stu 2 . blink2 
erm 2 jew syg boleh kasi kt bie buat mase nie . hope bie leh simpan
elok2 okay . jage la cm diri bie jgak . okay ? jnji tw ?
syg xmmpu nk bg ape yg bie bg kat syg . 

bie ?? nnty syg g Singapore . bie rindu syg x ?
sumpah sedih nak tinggal kan ko bie . ase cm xnak jew pergi . 
tapi nak wt cmne ? passport sume da buat
hurm , bie kamu jage diri tw
makan jgn lupe
nnty syg xdew . xdew sape egt kan bie soh makan sume
xde sape nak kejut bie g kelas . nasib baek la syg 
g hari weekend . bie xdew kelas an . 
so bie , u must takecare of urself okay . don't too noty okay my boy 
and remind urself that i always inside ur heart what
ever it is . please promise that okay .
syg pergi xlame . 4 ari jew . 
sian bie syg nie . kene tinggal lagi . hari 2 da kene tinggal da 
nie kene tinggal lagi . sorry bie . 
bie ? nnty syg g singapore , lau syg leh msg bie , syg msg ok
lau xleh . bie paham2 jew okay . 
jgn wsau , bie sentiase ade dalam hati syg . 
msti nnty rindu bie kan . heee . 

okay last from me . take care of urself bie . 
xmo bangon lambat okay . nnty g melaka drive leklok . 
xmo laju2 tw . xmo nak dekat2 okay . 
egt pesan syg tw . 
kim slm diorg sume nnty and said sorry xjoin .
egt lau bie bwk dekat2 , syg selalu wtpe ? syg cubit kan
so syg xdew nie . bie egt la ok . 
and jangan lupe makan . egt awk mane leh kurus . nnty 
mok syg hilang lak okay . mkn byk2 tw  
dan jgn mls2 okay . 

the most important thing are
jgn msg ngn org lain
jgn nak bergayut ngn org lain 
jgn nak mengatal ngn org lain
jgn nak mengada2 ngn org lain 
jgn nak mengedik ngn org lain . 
dan 
jgn la lupe syg . 
lau sume nie ko buat . tw la ape balasan nye .
syg pergi xlame . jap jew . syg bie sgt2 . and thanks coz being my boy . 
i love u syg . and i'll miss u a lot my dear . 
take care of urself okay . egt sume pesan syg tw . 

bie ?? syg da happy sgt ngn bie skunk . hope bie pown same 
dan please jgn sakitkan hati syg . just nak egt
kan jew kat bie . sbb syg da sayang bie sgt2 tw . and please
setia ngn syg okay bie . 
and please be special one for me in ur life . thankss bie :)
big kiss for u bie 
mmmmmuuuuaaaahhhhhhhhhxxxxxxx !!!!!

Sunday, 25 March 2012

i'm SORRY HAFIZA MAAMOR

SAYANG HAFIZA MAAMOR...
firstly bie nk MINTAK MAAF sangat2 kt syg..
MAAF
MAAF
MAAF
MAAF
SORRY
SORRY

jujur bie ckp bie mintak maaf kt syg..bie tw salah bie....bie pkir bukan2 syg...tpi jujur cter nye cm ni...hari ni bie bad mood tak tntu pasal....masa bie g ptong rmbut tu bie tramat ngantok+lma menunggu+penat. than tbe2 bie terbace kt tweet that mention nama die..so bie jdi pnas tbe2....ok salah bie..bie pkir bukan2....bukan salah syg pn..bie knal syg cm ne...n bie tw syg cm ne..ape bie wat tdi mmg tak sengaja syg....maaf kn bie.....bie pham kwn syg cm ne...cube kdang2 bie jelez je..but im ok syg....b jnji akn control my jelez ni....tpi hope syg tak buat la bkn2 ok blkang bie....

AGAIN
JUJUR ak tak leh ilang kamu syg...tak blas msj tak angat call...mmg buat ak gile kjap n tak snang duduk....setiap masa ak tgk fon ni..hope syg rply satu msj pn jdi la....buat ak gmbira....WAAAAAAAAAA....sedihhhhhh......ak nk hafiza ak blik....
nk HAFIZA
nk HAFIZA 
nk SYG ak
nk MOK ak
nk FIZA ak..
nk MOIK ak
nk GMOK ak
saya rindu kan kamu sgt2.....
 
AGAIN
SYG KU HAFIZA MAAMOR....EZUL@BIE@ISMA YUSUF@ARON AZIZ nk MINTAK MAAF sgt2 kt kamu syg...salah bie syg....bie tw bie tak ptot wat cm tu...im sory syg...
MY MISTAKE
MY SALAH
 
HAFIZA MAAMOR
SUDIKAH 
AWAK 
MAAF KAN SAYA
(lihat atas ni)

PLEASE MAAF KAN SAYA..saya jnji tak buat lg....sya tak leh hdup la tnpa awak syg....
JUJUR bie rindu kn syg sgt2.....
nampak tak gmbr atas ni..buncit awak bg LOVE kt awak...
that means
I LOVE YOU
I MISS YOU.
I WANT YOU BACK SYG..
maaf kn bie ea syg..pleasseee...
b harap syg dpt maaf kn bie..
mmuuaaahhhh
love you syg....
tamat

thankss for everything !!

hey bie . love u . hehe . tibe2 . sebenarnye . rindu kau la . adoii . nak rindu pown da xbole da . okay . first of all syg nak ckp thankksssss so much for that suprise in my blog . ngengade . xnak update kt blog sndiri . hehe . sumpah sweet . ase nak nangis . tapi kat mcd kowt time 2 . xkan la nak nangis . malu la syg bie . heheh . bie ?? suke x dpat adiah 2 . hehe . comel an . cm syg . hehe . jage elok2 ok . syg xtw xla seberape hadiah nye . sorry . hope u can takecare of it as u takecare of ur own life . bie ?? update bie yg kt blog syg 2 terlampau la sweet . haish ! nak jew aku cubit2 ko time jumpe 2 . hehe . geram ngn bie aku nie .

bie? syg nak ckp thankss for everything . bie selalu wt syg happy . and bie always ade ngn syg even i'm happy or sad . thankss so much . and sorry bie , if syg selalu cubit bie . smpai lebam2 . mampos la ko fiza . aunty rohana cari ko . dye sekeh ko . hehe . sorry bie . sebab bie trlampau la comel ! geram . hehe . bie ?? thankss sebab tahan ngn perangai syg yg degil dan agak kasar gak la . tapi syg ade manje dye kan bie . hehe . ah korunk2 nak tw lak . sebok jew la . hehe .

bie , 2 jew la kowt . by the way . thankkksssss so much . and i love u fucking much !! and always miss u my buncit . bie , takecare of urself okay . and don't ever forget me . thankss coz being me happy in every single day , minutes and seconds .

IZUL ZAKWAN BIN ZULKEFLEE milik NURHAFIZA BT MAAMOR . sape2 nak buncit aku . meh , aku sekeh sorg2 dulu . pastu meh aku kaki korunk dulu . pastu nak amik izul amik la . haha . kbaiii !!

Tuesday, 20 March 2012

i'm sorry !!

hai bie . sorry msok blog bie xbtw . ok first of all . syg nak mintak maaf sgt2 . sorry bie . syg tw , salah syg . coz skype ngn faez smlm . tapi percaye la bie . syg ngn dye xdew pew . we are just friend . g pown smlm skype faez syik2 tnye sal bie . dye tw la syg ade bf . and dye tw syg sayang sgt2 kt bf syg . and dye soh syg jage bie sume . bie , bukan niat syg nak tipu bie mlm td . syg sebenarnye takot nak btw bie . nanti mesti bie mara kan . so syg takot sgt bie . sorry bie . i know i'm not perfect for u . but i'll try to be perfect for u bie . i know i'm the worst u get . but i'll try to be better for u . bie nak mara , mara la . tapi please jgn lupe syg bie . bie, bie xnak msg xpew la . but please jgn lupe syg . bie , bie nak maki syg maki la . but please , jgn lupe syg . 2 jew syg mintak skunk . i really need u right now . and for the last long . i really alone without u . i miss ur laugh , i miss ur smile and i miss everything towards u bie . bie , i love u so much . and i really miss u . bie , i need u . and last word from me , I'M SORRY . i know my mistake . and please forgive me . sokay if bie nak amik masa kew ape . but please DON'T FORGET ME for every single second and minutes .

Monday, 12 March 2012

you are THE BEST i ever had !!


hye bie !! sorry gune blog bie . pdehal syg ade jew blog 
tapi sje gatal2 nak gune blog bie 
jugak . haha . sorry tw bie . 
kalau xboleh . lepas nie xyah la gune . (wt2 merajuk) ngengade !

okay first of all tujuan syg gune blog bie nie . erm tok nak 
btw something . bie jgn terkejut okay ! 
chill sudah tw . jgn mengelabah kew ape .hehe .

izul zakwan my hunny boo , thanks for being
with me before this . i always happy
beside u syg . u always make me happy and u 
always make me chill when i'm sad . when i'm not 
in mood . thankss bie .
like what you told me before this . we are not know each
other . u juz know my face on ur
friend bbm contact . 
then u add me on facebook .
which on that time , i xapprove
then later i approve jugak !!
happy la tu . okay . then kite contact kt im jew
lepas 2 due2 gatal . haha . always nak im 
kalau x im ase cm xcomplete la
haha . then asyik nak drop2 . 
cam la masing2 bgos . tapi mmg kite bgos pown kan bie !
da slalu im ase xcukup . sbb bkn 24 hours online kan
langkah pertama nak amik no masing2 . 
i offer u kejutkan i . haha . time 2 
xtw la u happy x dpt offer 2 . haha 
then u ckp cmne nak kejutkan ? haha . padehal nak mintak no 2 
i pown time 2 ckp la erm bagi no u , nnty i misskowl .
akhirnye dpat gak la u no i kan . ish !! suke la 2 
start dari 2 we become closer . xckup 
texting . im sume bwak kew skype lak 
tapi skunk kitorg da jarang skype . sebab kalau skype 
ngn dye . msti cm skype ngn org bisu . 
so sad . rindu nak skype ngn dye .

da skype2 xgak puas nie . bawak la jumpe 
haha . time jumpe 2 . 
happy giler kowt i time 2 . 
ase cm xnak balik jew . nak ade jew sblah bie
bile da jumpe . ha mule la . rindu . ha tw rindu aku . padan muke
lepas da rindu 2 . mule la nak bie .. nak bie..
ngengade aku sampai . nak manje2 
sume ngn bie . sorry bie :)

then i lupe sape start msg pnggil bie syg . haha . padehal 
xdeclaire pape . OVER kitorg nie 
da msg bie syg . mule la jatuh hati i dekat 
bie i nie . da la comel . 
geram jew tengok dye . 
and paling i suke cubit dye . haha  so sad la bie 
sian bie i nie . 
then bile kiorg x cntact each other bukan nak 
kate sehari kew ape . lau da xcntact lebih 30 minit pown
da mule da rindu sume . mengelabah masing2 
haha . nak2 bile xdew kredit 
polak masing2 . haha . rindu .
ase cm 20 tahun xjmpe 
sweet an kitorg . haha . jealous ?? kisah pulak aku . haha 

erm 2 jew kowt asenye nak share . mane 
leh share byk2 . nnty heboh nak 
stalker bagai . ish !! semak jew korg . hahaa 

last word from me 
i love u IZUL ZAKWAN ! and 
i NEED u ALWAYS . 
which it mean as 
on 14 MARCH 2012 
i will give the answer . 
haha . hope bie x terperanjat la ok 
erm if we are not together , 
please takecare of urself bie . 


and i'll miss u syg . :'(

Sunday, 11 March 2012

new in here !

salam . and hello to all of u ! ok i'm new in here . it look like weird when a boy has a blog . it is wrong ? i think there is no wrong when boy has a blog . ok to all girls . 
don't think that only u are in blog . boys also had it . let me introduce myself . 

my name izul zakwan bin zulkifli 
just 23 on 14.1.2012
still study at PTPL seremban
and i live also at Seremban , negeri sembilan . of course in Malaysia
no phone ? no no ! 

totally taken by 
 Nurhafiza bt Maamor
she's my inspiration , my soul and she's everything to me 
i love her fucking damn much 
i like to call her "mok".
because she so cute !! <3